پیش بینی بازار به لیمو در سال 1396

7 / 10
از 5 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 22 دی 1395 در ساعت 13 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پیش بینی بازار به لیمو در سال 1396

به علت توجه ویژه به کاشت گیاهان دارویی در کشور و استقبال بی نظیر کشاورزان ازکاشت به لیمو به همین دلیل در مورد این گیاه صحبت خواهیم کرد.

این مطالب حاصل از کسب تجربه تیم مشاوره ای، ایران به لیمو بوده و امیدوارم که باعث تصمیم خوبی برای کشاورزان تازه وارد شده گردد.

در آخر تصمیم به عهده خود شما می باشد. در مدت بسیار کوتاه از ورود به لیمو به بازار اتفاقات زیادی رخ داد که از همه مهتر رشد قیمت و نزول قیمت آن می باشد.

شاید همین چند سال نه چندان دور یعنی از سال 1392 توجه ویژه به گیاه  به لیمو شده است.و میتوان گفت خواص آن و سیاست نقش اساسی در این موضوع داشته است.تا چندین سال پیش برگ خشک به لیمو کشور از خارج  تامین می شد ولی امروز ایران به خودکفایی آن رسیده  به طوری که بیشتر کشاورزان قادر به فروش برگ به لیمو خود نمی باشند.

دلایل  عدم فروش به لیمو بسیار زیاد می باشد که  مهمترین آن  میتوان به عدم وجود بازاریابی در کشورهای همجوار و شلوغ شدن کاشت آن در بیشتر مناطق کشور و هچنین وجود سیاست مداران بسیار قوی در این زمینه و عدم نظارت در کشت گیاهان دارویی را نام برد.

در سال قبل یعنی سال 1394 قیمت به لیمو در بازار ایران به حدود 80 هزار تومن در کیلو رسید که این قیمت در چندین سال قبل  به 30 هزار تومان رسیده بود این افزایش قیمت برای کشاورزانی که مشغول تولید گیاهان دارویی  بودند بسیار  ارزشمند بودند و باعث خوشحالی دوچندان آن ها گردید و همین امر باعث تشویق خود آنها و آشنایان و دوستان آنها  به افزایش سطح زیر کشت گردید.

اخبار زیادی دراسفند 1394 بدست آوردیم که در تمامی نقاط ایران افزایش زیادی ازسطح زیر کشت  به لیمو داریم و پیش بینی کاهش قیمت در سال 1395 را داشتیم و مطمئن بودیم این کاهش اوج خود را از  مهر1395 شروع خواهد کرد که باعث  عدم فروش برگ خشک به لیمو بسیاری از کشاورزان خواهد گردید.

اما کشاورزانی که میخواهند در سال 1396 اقدام به کاشت به لیمو کنند 20 بهمن  ماه به سایت ایران به لیمو مراجعه و پیش بینی مشاوران ایران به لیمو را از همین سایت مطالعه کنند.

منبع:تیم مشاوره ای ایران به لیمو

جهت دیدن عکس نهال به لیمو اینجا را کلیک کنید.

جهت دیدن عکس نهال  استویا اینجا را کلیک کنید.

جهت دیدن عکس نهال فیسالیس اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :ایمیل اختیاری می باشد

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :ایمیل اختیاری می باشد