فروش عمده به لیمو و استویا

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1395 در ساعت 12 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خریدارن و بازرگانانی که به دنبال بهترین نوع دمنوش ها  می باشند با یکی از مهمترین  قطب های تولید پرورش گیاهان دارویی به لیمو و استویا در کشور آشنا شوید. شهرستان باشت شهرستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد و 1 ساعتی یاسوج و 3 ساعتی شیراز با دارا بودن بهترین آب و هوا و حاصلخیزترین خاک که به عنوان یک قطب مهم در زمینه تولید این محصولات بخصوص انواع گیاهان دارویی به لیمو و استویا مطرح می باشد. 
عرضه عمده به لیمو و استویا
بازرگانان عزیزی که قصد خرید و آگاهی از شرایط به لیمو و استویا دارند به صورت تماس تلفنی می توانند از اطلاعات مورد نیاز خود آگاهی یابند. خرداد و شهریور،آبان ماه  فصل  برداشت به لیمو و استویا در منطقه باشت می باشد.و ایران به لیمو در همه ماه های سال در انبار خود به صورت عمده به لیمو و استویا موجودی خواهد داشت.

توزیع کننده عمده به لیمو و استویا
فروشگاه ایران به لیمو  توزیع کننده گیاهان دارویی به لیمو و استویا  در سراسر ایران بدون از دست واسط می باشد این محصولات تولید مزرعه ایران به لیمو می باشد.

ایران به لیمو  آماده ارایه هر نوع خدمات خرید و فروش در خصوص به لیمو و استویا،آویشن،نعنا فلفلی ،گل محمدی ونهال های به لیمو و استویا و... را خواهد داشت.
خرید با کیفیت ترین برگ خشک به لیمو و استویا به صورت ارگانیک را از دست ندهید.سفارش های خود را از طریق تلفن های 09173441373 و 09177422527 آقای درویش پور ثبت کنید ما سفارش های شما را در محل خودتان تحویل می دهیم.

استویا چیست:

استویا جایگزین بسیار مناسب برای قند و شکر برای دوری از مضرات آنها می باشد. استویا در آسیا و امریکا کشت و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از سوی سازمان بهداشت جهانی بهترین و بی ضرر ترین شیرین کننده معرفی شده است.

خواص به لیمو:
گیاهی دارویی و بسیار خوشبو با خواص فراوان می باشد، که نامگذاری آن به دلیل بوی خوش لیمویی است که از خود متصاعد می کند. به لیمو به صورت درختچه در اندازه 1.5 الی ۲ متر دارای برگ های نوک تیز و با قاعده گره‌ای و به صورت سه تایی در هر گره می باشد. گیاه به لیمو بومی آمریکای جنوبی بوده و به دلیل خواص بالای آن در دیگر کشورها نیز کاشت می شود. هر بخش از گیاه به لیمو دارای خواص بسیار زیادی می باشد، برای مثال برگ آن که دارای خاصیت دارویی بوده و غالبآ در اویل تابستان و اواخر تابستان برداشت می شود.

منبع:ایران به لیمو

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :ایمیل اختیاری می باشد

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :ایمیل اختیاری می باشد