5 نکته اساسی در مورد به لیمو بدانید

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 9 شهریور 1396 در ساعت 12 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

5 نکته اساسی در مورد به لیمو بدانید

  1. دمنوش به لیمو ضدنفخ می باشد:  به لیمو باعث خروج گازهای گوارشی از بدن و باعث جلوگیری از نفخ می شود.5 برگ خشک شده ی  را در یک لیتر آب ریخته وبعد از دم کشیدن از آن را استفاده کنید.تاکید میکنیم از مراکز مجاز تهیه کنید.
  2. دمنوش به لیمو تسکین دهنده معده: میدانید که دمنوش به لیمو به هضم راحت تر کمک کرده و در معده های ضعیف و عصبی از اسپسام وسوءهاضمه و درد معده جلوگیری می کند.در طول روز می توانید سه تا چند فنجان استفاده کنید.
  3. بهترین مبارز با  بابوی بدن دهان: اشخاصی وجود دارد که  از بوی بد دهانشان رنج می برند می توانند از این دهانشویه ی طبیعی به لیمو استفاده کنند.مصرف دمنوش به لیمو بهترین جایگزین چای سیاه می باشد.یک بار که شده استفاده کنیدتا مزه واقعی دمنوش را تجربه کنید.
  4. کمک به سیستم تنفسی:اگر از دمنوش به لیمو  مرتب استفاده شود به سیستم تنفسی کمک فوق العاده ای می کند و باعث خروج خلط شود.  به لیمو به عنوان ضدسرفه و در درمان سرماخوردگی نیز استفاده کرد.توصیه میکنیم امتحان کنید.
  5. آرامش بخش:مهترین خصوصیت به لیمو خاصیت آرامش بخشی آن است شب با خیال راحت نیز بخوابید.بهتر است اول صب و شب استفاده شود.

منبع:ایران به لیمو

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :ایمیل اختیاری می باشد

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :ایمیل اختیاری می باشد